Введення реквізитів компанії та налаштування роботи
Для коректної роботи після реєстрації слід зайти у розділ «Налаштування» і заповнити всі необхідні дані по компанії у відповідних полях та натиснути «Зберегти»
GLN (англ. Global Location Number) — Глобальний номер (код) розташування.
Код GLN використовується для ідентифікації будь-якого об'єкта (фізичного чи юридичного), який відіграє роль у процесах постачання. Використання єдиного стандарту для ідентифікації таких об'єктів є передумовою ефективної електронної комерції між торговими партнерами. В Україні код GLN присвоює асоціація «ЄАН-УКРАЇНА» (GS1 Україна) або за потребою сам провайдер електронного документообігу генерує тимчасовий код для місцевого(в межах України) використання.Якщо постачальник ще не має данного GLN коду - компанія iFinEDІ генерує його безкоштовно.
Облікові дані
В налаштуваннях необхідно змінити стандартний пароль на Ваш особистий, підтвердити його та натиснути кнопку «Зберегти»
Також є змога обрати використання в документах ціни з ПДВ або без ПДВ.
Обов'язковим пунктом є налаштування розсилання, оскільки тоді Ви будуте отримувати інформування на Вашу електронну пошту про надходження замовлення від мережі.
В даній формі необхідно вибрати тип документа, який надходить від мережі, юридичну назву мережі, з якою співпрацюєте, ПІБ працівника, який будет працювати на платформі та його електронну пошту.
Кількість працівників на платформі може бути необмежена, як і кількість мереж, з якими Ви співпрацюєте
Обов’язково зробіть налаштування КЕП:
1) оберіть які саме КЕП має підприємство
2) якщо раніше з поточними КЕП у підприємства не був укладений договір про визнання електронних документів з Державною фіскальною службою, відправте договір натиснувши «Підписати договір»
3)якщо окрім директора та бухгалтера на підприємстві є особи, уповноважені підписувати електронні документи, додайте список таких уповноважених осіб
Вкажіть ПІБ працівника, ІПН, посаду відповідальної особи та натисніть «Зберегти»
Ідентифікація на платформі iFinEDI відбувається за допомогою кваліфікованого електронного підпису(КЕП). Тому, якщо мережа-замовник раніше вивантажила для Вас документи в систему, після входу з ключами всі вони будуть доступні для обробки.