Епіцентр

Етапи документообігу EDI по мережі Епіцентр

Замовлення, які надійшли від мережі потрапляють в перший розділ «Замовлення»

Про отримання нового замовлення постачальник дізнається із повідомлення, яке надходить у вигляді жирно виділеної цифри в розділ «Замовлення» , а також у вигляді звукового повідомлення (звук за бажанням користувача можна вимкнути).

У меню системи є інформативна панель, яка показує на якій стадії знаходиться виконання замовлення. Нові замовлення знаходяться на верхніх позиціях в списку.

Для того, щоб відкрити та переглянути Замовлення(ORDER) потрібно натиснути на «непрочитане замовлення».

Розвернеться детальна інформація про замовлення. На даному етапі постачальник, виходячи з наявності товару, може змінити кількість товару, або взагалі видалити певну позицію зі списку.

Після цього постачальник відправляє Підтвердження замовлення(ORDERSP) до мережі.

Якщо в замовленні є товарні позиції, які відсутні у постачальника, їх можна видалити із замовлення.

Якщо в замовленні є товарні позиції, з кількістю яких постачальник не погоджується, їх можна змінити, вказавши ту кількість, яка є в наявності.

Після натискання кнопки «Підтвердити/скасувати замовлення» документ відправляється до мережі з уже відредагованою інформацією про товарні позиції.

Автоматично кнопки «Підтвердити/скасувати замовлення» змінюються на «Оформити повідомлення про відвантаження»(DESADV).

Для того, щоб оформити повідомлення про відвантаження, необхідно зайти в розділ «Відвантаження»

При оформленні торгово-транспортної накладної(ТТН) необхідно обов'язково указати номер накладної, дату накладної та дату відвантаження товару.

За необхідності указується тип ПДВ.

Якщо є потреба, в ТТН змінюється кількість товару, який необхідно відвантажити

Після заповнення всієї необхідної інформації, ТТН відправляється до мережі.

Якщо ТТН необхідно змінити, для цього необхідно натиснути на «Редагувати». Після цього ТТН стане доступною для корегування.

В залежності від кількості товару, який необхідно доставити замовнику, повідомлень про відвантаження може бути декілька.

Відображається кількість транспортних засобів, кількість товару, яку повезе кожен і залишок товару, на який потрібно сформувати ще одне повідомлення про відвантаження.

Дата поставки(повідомлення про відвантаження)-дата складання податкової накладної.

Повідомлень про відвантаження може бути необмежена кількість.

Отже, якщо поставка товару оформлена за допомогою електронних документів, то на платформі електронного документообігу iFinEDI будуть наступні файли:

  • Замовлення (ORDER)
  • Підтвердження замовлення (ORDERSP)
  • Повідомлень про відвантаження (DESADV)

1. Замовлення (ORDER)

2. Підтвердження замовлення (ORDERSP)

3. Повідомлень про відвантаження(DESADV)

Закритий пакет документів є можливість відправити до архіву, де можна переглянути, завантажити та роздрукувати будь який документ.

Повернутись до інструкції