Початок роботи на порталі

Для початку роботи на порталі iFinEDI необхідно перейти за посилання http://edi.ifin.ua

iFinEDI

Далі необхідно пройти реєстрацію одним із двох способів: шляхом заповнення полів або за допомогою ключів КЕП, натиснувши кнопку «Вхід/Реєстрація» та вибрати розділ «Реєстрація»

iFinEDI

Необхідно пройти просту реєстрацію шляхом заповнення всіх полів та натиснути «Зареєструватися»:

Для отримання документів для підключення – ввести Ваше ПІБ, контактний номер для зв’язку та e-mail для отримання документів.Договір з iFinEDI необхідний для ідентифікації постачальника та оплати послуг.

Після реєстрації консультант iFinEDI зателефонує Вам за вказаним номером телефону для активації сервісу.На указану електронну пошту надійде лист, в якому буде комерційна пропозиція, анкета для підключення та інформаційна анкета. Заповнені документи необхідно відправити на електронну пошту компанії edi@ifin.ua. Інформація буде введена менеджером та буде відображатися в налаштуваннях.

GLN (англ. Global Location Number) — Глобальний номер (код) розташування.

Код GLN використовується для ідентифікації будь-якого об'єкта (фізичного чи юридичного), який відіграє роль у процесах постачання. Використання єдиного стандарту для ідентифікації таких об'єктів є передумовою ефективної електронної комерції між торговими партнерами. В Україні код GLN присвоює асоціація «ЄАН-УКРАЇНА» (GS1 Україна) або за потребою сам провайдер електронного документообігу генерує тимчасовий код для місцевого(в межах України) використання. Якщо постачальник ще не має данного GLN коду - компанія iFinEDІ генерує його безкоштовно.

Після успішної реєстрації для входу на платформу використовується або логін та пароль, або за допомогою КЕП.

iFinEDI

Ідентифікація на платформі iFinEDI відбувається за допомогою кваліфікованого електронного підпису(КЕП). Тому, якщо мережа-замовник раніше вивантажила для Вас документи в систему, після входу з ключами всі вони будуть доступні для обробки.

Повернутись до інструкції